Ny vecka - ny start

Igår va vi en sväng hos min morfar och mormor! Så mysigt för dom att få vara lite med Elsa :). Efter det åkte jag och Helena och veckohandlade, åkte till Ica supermarket fy säger jag bara va dåligt det va, typ inga färska köttprodukter okej att det är söndag men usch! Blir Coop i fortsättningen, sen åkte vi och köpte Elsas mjölkersättning och efter de åkte vi hem hit och jag gjorde iordning salami&mozzarellasallad. Nu har jag käkat frukost och Elsa är iordninggjord och sover igen, vi ska strax gå ner på stan och handla lite till fika, idag kommer Ida som är min franstjej, och vi är 3 stycken som ska förlänga idag, säg till mig om ni är sugna på att fixa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback