Lördag

Vi har haft en riktigt lugn lördag! Jag fick sovmorgon och frukost när jag vaknade, riktigt skönt! Elsa har varit på sitt bästa humör också, charmtrollet! Har pysslat lite här hemma, bakat banan och choklad muffins, städat bland Elsas kläder och saker. Har massa kläder i källarn och här hemma som är mina som jag inte använder vad gör jag med allt? Kan man lämna in allt på second hand utan att behöva skriva upp plagg för plagg? Någon som vet? Imorgon blir det veckohandling vi ska börja med nyttig mat och planera vecka för vecka vad vi ska äta, ska bli spännande och se om det händer något!



» tess

du kan lämna in kläderna på myrorna etc :) utan att skriva upp! vet inte om det finns i tälje men det borde finnas liknande second hand affärer där! kram

2013-01-07 // 17:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback