Det va länge sen

Gud! Har inte tänkt på att blogga alls på sista tiden, man har liksom inget att skriva om, eller ingen lust att skriva! Elsa mår bara bra och blir tjockare och tjockare! Hon har precis börjat upptäcka sin egen röst och gapar och skriker för fullt här hemma :). Och jag ja ligger på soffan med världens migrän, fy alltså jag som nästa aldrig ens får huvudvärk! Igår va jag och Elsa på stan med Helena, vi handlade lite till Elsas kommande kusin som vi väntar på :). Imorgon ska jag och Elsa på mamma grupp för första gången och efter det har vi BVC, undrar verkligen vad hon väger nu, man ser ju stor skillnad på lilla tjockisen. Va även iväg och storhandlade mjölkersättning, babymat, blöjor, våtservetter och puder till Elsa förra veckan, skönt att fylla på rejält så man inte behöver tänka på sånt hela tiden, nu sitter vi och väntar på att coop hemleverans ska ringa på dörren, den här månaden har vi storhandlat online :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback